MRIMTTSSON

You tryin' to tell me sexism doesn't exist but if it doesn't exist, then wtf is diz?

Kategori:


 

 
 
Här är min vän Oskar när vi var på bio, drack juice, kollade in some booty och allmänt rockade kungsparken.
 
Annars så:
Skolan äter upp mig. Inlämningarna lägger sig på hög medan nationella i Ma C hänger som ett regnmoln över mig. Våltäckskulturen som frodas förbannar mig, likaså vardagsrasism och sexism. Folks omedvetna bubbla vill jag spränga. Målade min första akryltavla tills klockan blev halv fyra och det började ljusna. Kunde inte sova för fåglarna kvittra. Denna helgen skulle bli min plugghelg ultimate, men inget har blivit gjort. Jag skulle skriva ett inspirerande tal men jag har i alla fall en gandalf-stav bredvid mig så om jag dör, dör jag i alla fall med style.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: