MRIMTTSSON

Jag har några saker att meddela.

Kategori:

 
 
Hej kära vänner å likasinnade!
 
 
Jag har några saker att meddela!
 
 
Blå tortilla chips existerar å är det godaste jag ätit.
 
 
När Oskar får ett konstig scary face-leende ler han som Tom Cruise.
 
 
Den här c00lingen har även fått möjligheten att hyra en fantastisk lägenhet med Nora i Kålltorp under 4 wonderful månader.
 
 
Jag har även kommit in på både KV å Dômen till hösten. PRISA GUDARNA VAD VACKERT!
 
 
Det vill säga att till hösten får ni se detta pretty face återigen everyday mina käraste göteborgare!
 
 
 
HA DET!!!
 

Kommentarer

  • Elle-s säger:

    FÖRSTA BILDEN vill tatuera in över hela ryggen. Håret!

    Och fan vad skönt med läjjis i 4 månader?? Ska invadera

    2014-06-19 | 21:19:13

Kommentera inlägget här: