MRIMTTSSON

varje sekund varenda minut

Kategori:

Lyssna på det här så länge du läser:

 
Min klass hade en asgrym examenskonsert och sedan drack vi öl, det var så najz.
 
 
Diz is ma first tavla evaaah, men den är inte klar. Eh. Meh. Om den någonsin kommer bli det.
 
 
Julia aka Hermione fightar voldemort aka inte jag (vi gör HP-musikal med mulantema?).
 
 
Ellen i Victoriapassagen; fun fact om detta fik den eftermiddag, det var en MEGAHUNDEN som tog upp hela uteserveringen. Den hade blodiga puppy eyes. Ville typ rida iväg på den.
 
 
Imelda bjöd mig på..... MIDDAG på dubbeldubbel. Dog matdöden och drack hallon-mojitos i pandakoppar.
 
 
Jag försökte göra ett collage, men som min kursledare sa "ja hmm ah det är lite mycket kanske".
 
Försökte plugga och hade ananashatt en söndag.
 
 
Invaderade Lenas lägga med glass och Imelda under armen. När allt var uppätet kaoza vi till operan (ja kaoza är rätt ordval eftersom spårvagnarna var crazy just den dagen).
 
 
Cruza GBG med Elin och hennes värmlands friendster en fredag innan....
 
 
...musikal med Malin!
 
 
Avslutar med en bild på Signe när hon är filurig i ett akvarium. Tack hej!
 
 

Kommentarer

  • ellen säger:

    Alltså din tavla är så fin!! Vi får öva på skuggor tillsammans. Borde bosätta oss i Victoriapassagen med hunden. Älskar den.

    2013-05-13 | 21:10:43
  • emp säger:

    Dubbeldubbel, har inte hört om det stället. Mojitos låter ju inte helt fel! Är det bra?
    Vad fin tavlan var! Den var lite oskarp i kameran, gillar hennes hår och kappa <3

    2013-05-13 | 21:18:41

Kommentera inlägget här: