MRIMTTSSON

20 fucking jävla dagar

Kategori:

Om 20 dagar är min student. Om en vecka är det min bal och min först vän springer ut från sin skola, å dagen efter springer en annan hög med bekantskaper ut i det fria livet. Men först ska jag överleva nationella i Matematik C, en historia deadline och skriva två uppsatser på en helg samtidigt som jag ger min mamma en morsdag-puss på kinden och planerar en gitarr-konsert. Sen kan jag andas ut och gå på bal, HURRA!
 
 
HURRA FÖR STUDENTEN!
 
 
SKÅL FÖR STUDENTEN!
 
 
EGOBILD FÖR STUDENTEN!
 
 
"Make funny face with friend" FÖR STUDENTEN!
 
 
BÄR ANANASHATT FÖR STUDENTEN!
 
Summering: jag är peppad inför studenten... Om du inte förstått det förräns nu.
 
En liten parantes:
(Spelade förresten in en låt med partyrockern Ellen i helgen på svenska grammofonsstudios, det var megafett!

 
Här är hon när vi mixade analogt, wah så grymt.
 
 
Och här är Julia under vår Harry Potter-musikal.)
 
Hare!
Kanin!
Katt...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: