MRIMTTSSON

Tre filmer

Kategori: film

Film är en av de bästa sakerna jag vet därför blir det ibland för många filmer när jag egentligen borde göra annat som plugga eller spela gitarr. Men här är tre jag sett de tre senaste dagarna.
 
1.

"We're not bad people, we just come from a Bad Place."
 
 
2.
 
"We accept the love we think we deserve"
 
 
3.
 
"If you never do anything, you never become anyone."

 
Istället för att jag ska göra summeringar så borde du se dem med egna ögon. Men kortfattat...
Se shame ifall du vill titta på en snyggt gjord film med mycket djup som handlar om en sexmissbrukare eller filmen som bombar min tumblrdashboard, The Perks of Being a Wallflower (sevärd med sina grymma dialoger och karaktärer man önskade man kände) eller An education om du vill spendera 100 minuter med att följa en flickas tonårsrevolt paketerat i tidig 60-tals interiör.

Kommentarer

  • ellen säger:

    Alltså Mulligan. Så himla bra. Dags att ta & kolla på perks nu då. Verkar fin. Och sorglig.

    2013-02-07 | 14:14:12

Kommentera inlägget här: