MRIMTTSSON

en lördagsmorgon

Kategori:


Jag vaknade upp hos Lena till min mobil och masade mig upp för att träffa Josefin. Spenderade morgonen i en nyvaken koma medan jag pendla mellan badrummet och att väcka Lena för att fråga henne något. Jag åt frukost i sällskap av Lenas föräldrar innan jag rusade iväg till elvan mot hagakyrkan.
 
 
Innan jag kom till Josefins hus fick jag spatsera genom en nyvaken vasastad, vilket var väldigt harmoniskt. Sedan dök Josefin upp och vi tog varandra under armen iväg mot Saronkyrkans second hand.
 
 
 
På kommersen fann Josefin ett brittiskt patriotiskt mobilskal och jag uppptäckte min benägenhet att pilla på sammets- och polotröjor (även om det är det minsta jag behöver). Vi hann också till röda korset och emmaus innan vi placerade våra rumpor på dirty records och tog en kaffe. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: