MRIMTTSSON

V3CK4 38

Kategori:

1. Axel, Oskar och jag begav oss till Antikverket efter skolan, träffade på killen på bild nummer 2 i en bok.
3. Började bli sjuk, tog på mig en blåmössa och hade glittriga naglar.
4. Anna, Ellen och jag promenerade en afton hem till Elin som inte var hemma. Vi skickade en hotbild med bildtext "är utanför ditt hus".
5. Vi var på skolbio och upplevde verklig skräck.
6. Annie och Oskar satt fast.
7. Vi spelade på en fredsgala på världskulturmuseet, möttes samma morgon av rosa himmel påväg till bussen.
8. Fann en resedagbok på en utställning i museet.
9. Jag var sjuk, kladdade under reklampauserna när 4an visade Avatar.
10. Konstig reklam.
11. Jag tillverkade pesto.
12. Ännu en konstig reklam.
13. Färglagd och färgstark.
 
The Black Keys- Grown So Ugly (Captain Beefheart cover)
Aretha Franklin- The House That Jack Built
Animal Collective- Summertime Clothes
Dusty Springfield- Time is On My Side
Den Stora Vilan- För Långt Ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: