MRIMTTSSON

ps i love u

Kategori:


Här är jag i väntan på livet efter att jag gjort pannkakor till Ellen som farit till skolan.
Egentligen borde jag studera. Men har inte lust och vet inte vart jag ska börja.
Innan jag for till Amerikat spenderade jag och Anna 24 timmar tillsammans.
Här är jag glad i Hyde Park.

Bilder från vår lägenhet i Greenwich där vi myste för fullt.
Första dagen i skolan...
gif maker
Hejdå.
Nu ska jag gör min läxa så jag kan ta vara på livet när det kommer. 
 
PS.
nr 1. Har blivit blond typ av solen aka. det naturliga blekningsmedlet. 
 
nr 2. Ska försöka se om jag kan göra en video om Amerikatresan. Det hade kanske varit roligt.
DS.
.
.
.
.
.
.
.
.
hejdå igen...

Kommentarer

  • emster säger:

    Damn girl! So fresh so clean! Du är snygg!!!!!
    GÖR EN VIDEO!! OCH KOM HIIIT

    2012-09-12 | 17:54:07
  • Anonym säger:

    p.s. på den sista bilden ser det ut som du gör ett täcken som alla jamaicanska löpare gjorde. chaaarm. Idag ska jag gå och lyssna utanför patti

    2012-09-12 | 17:55:56
  • Anna säger:

    Vad fin du är i håret. puss, måste ses

    2012-09-16 | 14:25:11

Kommentera inlägget här: