MRIMTTSSON

En tisdag.

Kategori:

En dag skulle min klass på Charlie Chaplins film Diktatorn på vår religionlektion.
Oskar på älvsnabben.
Vi tog älvsnabben till Rosenlund och promenerade till Järntorget.
Gos
Annie på konstgräs.
Skolbio kan vara ett av de mest frustrerande filmvisningssammanhang jag varit i. Efter pinan begav vi oss till Cafeva och kom fram till att de som höll i skolbion måste ha tappat hoppet om dagens ungdom. När vi var klara med vår projektplan som var orsaken till fika stunden begav Annie, Oskar och jag oss hem till Oskar.
Annie i Oskars kök.
Vi åt soppa och Olle och jag fick bevittna...
Olle
5 minuter senare i Oskars kök.
Någon form av antastning.
Young love
Sen tog vi vagnen till Chapmans Torg och träffade vår saknade fjärdel Malin. Vi filmade Hagaliden i nästan två timmar och när vi var klara tog jag Annie under armen for hem.
Malin i Hagalidens replokal

Kommentarer


Kommentera inlägget här: