MRIMTTSSON

Ellen

Kategori:

Igår den sjunde oktober fyllde en av mina bästa vänner men också äldsta, närmaste och fd. jediriddaren Ellen år. Jag minns knappt de fyra åren innan vi möttes en augustimånad på lekplatsen min första dag på dagis i Göteborg. Sen dess har vi hållit fast i och hon är en av dem som känner mig bäst, kan få mig att skratta högst och framförallt får mig att må bra.
Jag hoppas att vi forsätter följa varandra genom livet för vem ska jag annars leka michelineskimo med, dansa ballet med döskalle-herbert och höghatt, säga samma ord och uttryck samtidigt eller skicka fina webcam bilder när den andra bor utomlands. Hon är helt enkelt helgrym och jag är glad att ha henne. Dessutom fyllde hon myndig och nu kan alla fredsbarn öla loss som aldrig förr.
Men nu ska jag sluta denna kärleksförklaring med ett jag älskar dig så himla bajs väldigt jättemycket, massa massa grattis!!!!!!!!! och en dans.

Kommentarer

  • bananbarnet säger:

    Alltså. Bästa jag sett. Skojar inte. Gick rakt in i hjärtat. Ska banne mig ta & göra något med alla filmer på dig med. Älskar dig Mari. I'ill never forget you too, you 2 cräzy. <3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3 + en miljon till

    2012-10-08 | 20:58:00

Kommentera inlägget här: