MRIMTTSSON

ett rep, två bilder och en spelfilm.

Kategori:

Annas bild
Igår hade vi ett fantastiskt rep med två bakfulla och två nyktra muggar kaffe, kladdkaka och Annas underbara lussekatter. Många adjektiv i en mening, men det var ett fint rep.
               '
En uggla jag målade som egentligen var till Ellens födelsedag.
Ellens bild
(min tröja gick från senapsgul till supergul)
Jag tillverkade en logga för en musikfestival som ska hållas i skolan.
För en timme sedan ungefär, Julia och jag i en hiss från Annies födelsedags firande. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ANNIE, massa kärlek!

Kommentarer

  • ellen säger:

    alltså ja, reprepreprep!! Varför har jag inte fått ta del av denna mystiska uggla?? ser smått fabilli ut!

    haha nya bandbilden. Får klippa in anna i ett litet hörn också.

    2012-11-27 | 13:08:12

Kommentera inlägget här: