MRIMTTSSON

vecka nitton

Kategori: allt å alla


Igår hade jag fina plastblommor i håret.
Vi hade ingen idrott så vi åt en halv liter glass var.
Vi hade svenska nationella på morgonen så glassen var välförtjänt. Skypea med Ellen till klockan tolv. När min dator slockna kände jag mig lite såhär:
Med andra ord, konstig. Det var konstigt att hon inte var där. MEN SNART KOMMER HON HEM FÖR GOTT! Moahahaha.
Började måndagen med en fin klocka på armen och kärlek på busshållplatsen.
Mådde lite dåligt och gick hem, drack smoothie.
Mådde bättre.
Emma kom hem och åt chokladbollar som jag gjorde åt henne.
Idag kände jag mig såhär:
Ännu en gång KÄRLEK!!!!!
Elvira, Malin och jag åkte och åt tårta med presentkort så vi slapp betala. KATJING, efter nationella. Välförtjänt det med.
Imorgon har jag engelska speaking nationella, sen:
Framtill v 21 då det är matte.

Kommentarer

  • ellenellenellennenne säger:

    utklädda mopsar, flygande katter, Dr House ätandes chips, baksmällangänget, blommor i håret, smoothie, te, gwen's skitiga bananas och hjärtan i busshållplatsen. Kan ju knappt bli mycket bättre om man säger så!! Plus alla Radio Dept-videos där uppe. Mhmmmm

    2012-05-10 | 22:03:57
    Bloggadress: http://krämigvanlijtyp

Kommentera inlägget här: