MRIMTTSSON

Måndag

Kategori: allt å alla

Anna plockade upp mig på din moppe (haha det var längesedan) och körde oss till Willy's där vi köpte ingredienser till en grönsakspaj som skulle bakas.
När vi insåg att bensinen inte skulle räcka hem till Ellen så beslöt vi oss för att vara på den säkra sidan och ta bussen istället.
Elin hoppade på bussen. Hurra!
(haha)
Jag satte igång med pajen direkt då vi hungrade och Anna fotade allt som gick medan Elin och Ellen stalkade på facebook.
Wifey!
Elin med sitt långa hår!
Medan Ellen hjälpte mig pågick också en dansshow.

Äntligen mat! Vi åt upp nästan allt.

Chokladmousse!

Tog en promenad och det första vi mötte var en tigerkatt.

Elin var nöjd.

Så fina!

Och ett fint avslut:

 

 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Det var en fin dag det där. Älskar Elins dans! Bra pajning du gjorde också. Hihih. Puss!

    2011-08-21 | 12:29:54
  • Elin säger:

    Åh vilken underbar dag aaaaaaahhh. Jag är kung på dansa, äger hela golvet. puss

    2011-08-21 | 13:35:41
  • Ellen säger:

    Haha åhhh discodans på hög nivå!!! Fin dag och fint dokumenterat! Puss min gosepapa M.

    2011-08-21 | 16:47:28

Kommentera inlägget här: