MRIMTTSSON

Anna och Elin gillar att slåss.

Kategori: allt å alla

Jag drog med Anna-Bus och snus-Elin på loppmarknad i Gamle stan och Annas mamma ville hänga med. Såklart fick hon det och hon gav oss skjuts.
Vi gick igenom en tunnel med håkan-citat (antar att det är undejordens förtjänst).
Det regnade ett tag och alla bord var inte uppställda så vi begav oss till bellevue men fann inget där utan det var på hörnet som fynden fanns. På stadsmissionen hittade jag jeans, kavajer, skjortor och fotöljer men bara tre saker fick följa med hem. Innan vi begav oss till stan svängde vi förbi loppisen för att kolla de nya borden. Inga fynd så vi hoppade på spårvagn 7 mot ett café.
Barista-killen gillade Elin mer än Anna och mig...
Annas sensuella blick fungerade inte...
Efter kaffet slogs Elin och Anna hela vägen ner för södra larmgatan tills vi gick in i Bokia för att köpa matte- och notblock.
Vi blåste bort ett tag på grönsakstorget tills vi tog beslutet att bege oss hem.
Anna dansade lite.
Mina fynd.
Imorgon börjar alla vanliga lektioner. Jag har sovmorgon, min första gitarrlektion och fyller 17 år.
varför blev det så dålig bild-kvalite :(

Kommentarer

  • Ellen säger:

    åhå nä, sluta vad ni är fina! Dör.

    2011-08-28 | 17:42:37
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Elin säger:

    Vilken tur att ni har mig med som ser så glad ut hela tiden! haha orkaaa

    2011-08-28 | 18:21:55

Kommentera inlägget här: