MRIMTTSSON

If you were born with the love to the wrote and the write.

Kategori: allt å alla

 

Jag har blivit råförkyld. Jobbig hals och snorig näsa. Usch och fy. Den veckan jag verkligen inte ville ha det. Eller jag villl inte ha det någon vecka...
Igår var jag hemma och kurera mig på donneronsdagen. Jag pratade med Alice när jag lagade mat, vilket inte var det bästa. Sen väckte Malin mig till liv och tog mig till kyrkan och ungdomsgruppen. Det var riktigt trevligt!
På fredag är det klassmiddag, det ska bli roligt! Men kommer missa min gamla klass återträff för att det bytt datum och kommer med det nya en vecka innan... Not clever. Sen lördag blir det hos Amanda.
Nu måste jag gå och sminka mig. Kanske ska jag lära mig att göra hängbaréakord med. Fick det i läxa, att hänga med armen som om den var ett dött J. Kul väldigt kul.
jag funderar på att klippa mig så här.

Kommentarer

  • ellen säger:

    Apigt snygg frilla och tatuering!! KLIPP KLIPP KLIPP! Varenda männsika är förkyld i hela gbggggg, det suger <3

    2010-09-09 | 20:49:50
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Wärmlänningen säger:

    öm oj skojja inte :O det är väldens grymmaste friss, det är bara otroligt läskigt att jag för en sek sedan kollade en kompis blogg som hade lagt upp exakt samma bilder med typ samma komentar under!

    2010-09-11 | 20:02:29

Kommentera inlägget här: