MRIMTTSSON

Thamsen och lite lite lite Greenwich.

Kategori: allt å alla

London del 3.






GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENWICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ner och upp. En oanvänd matsal för pensionerade mariner som det tog 19år att måla. I huset bredvid var det ett musik collage.
Idag är det studiedag/flyttad donneronsdag, mitt hus verkar tomt. Nu borde jag egentligen börja läsa läxor så jag hinner äta till 12 och ge mig iväg till ensemblerepet. Vår ensemblelärare kommer inte komma på varken reper eller konserten, damn lunginflammation.

I helgen har det repats fredag och söndag. Med våldgästande morföräldrar, nattvandrare och Mattus, å bubblig red bull och yoghurt. I lördags åkte vi runt och leta lite på second hand. Sen dog vi på café och åkte hem till mig. Fick överskottsenergi, letade förgäves efter gnuggtatueringar och sen kom hem till mig igen och dog. Vi bjöds in till min systers kak-kalas. Vi åt och åt. Sen fastnade vi på mitt gamla rum till sena timmar och garageband + Johnny Depp. Hepphepp!
Då försvann den helgen till minnen. Allt går så snabbt och jag hinner inte med.

Kommentarer

  • ellen säger:

    finili bilder. Jaaaag vill ha gnuggisarna. vi borde skaffa till spelningen. hih. puss (hela kroppen, så alla tror att vi är narkomaner och frågade om det gjorde ont för att dem egentligen, innerst inne också vill ha det.) passs puss

    2010-11-15 | 12:28:14
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: