MRIMTTSSON

. PEACE AND LOVE .

Kategori: allt å alla


Imorgon klockan 09.37 tar syster och jag tåget till Svealand, Dalarna, Borlänge och Peace and love. Vi åker i 5 timmar och 8 minuter. Det ska bli välidigt roligt och varmt.

Enligt SMHI och GP plus någon mer vädersida min mamma tvinga mig att gå in på, ska det bli lite regn på onsdag och sen så blir det bara varmare och varmare. På lördagen var det något på 27-30 grader. Känns ju jobbigt varmt, men ska inte klaga. Dock tror jag det blir ännu jobbigare eftersom jag slängt på mig någon konstig förkyldning. När jag kom hem igår dog jag på hamocken och tempraturen steg. På kvällen var jag glödhet (Har nog aldrig varit så varm). Imorse var allt dock bättre, men mandlarna var hemska... Nu är jag lite varmare än imorse. Min näsa är igen täppt lika så öronen. Det är orsaken varför de och mandlarn gör ont.

Förhoppningsvis försvinner det under natten. Men som Anna sa en gång till mig. Man bestämmer själv om man är sjuk. Jag bestämmer att jag inte är sjuk. Har bara för jävligt ont i mandlarna/öronen, kanske är lite förstoppad och varm också.


Jag hittade några roliga bilder som Ellen och jag tog för ett tag sen. Tänkte vara läskig och lägga upp en nu när hon inte är hemma. *Evil Laugh*

Ha Det Bra! Vi kommer nog inte höras något mer förutom om jag smsar ihjäl folk på mobilen för jag har ingen ipod eller iphone med mig. Min gamla mobil kan man inte lyssna på musik med för sen blir handikappad då. Hehe

Kommentarer

  • Anna säger:

    Peace and love på dig Mari. Gud vad roligt :) Haa jätte trevligt nu och lämna förkylningen hemma :)<3

    2010-06-30 | 19:56:17
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/
  • ellen säger:

    HÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT med bilder på en själv, ego, mjaou! Åh peace and love, lovely! men fen va bra att du vet vad man ska ha med sig sen till arvika då, OLALALALALA <3

    2010-07-06 | 20:44:58
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: