MRIMTTSSON

MalinsEMOmusik.com

Kategori: allt å alla

Bob Dylan, han är bra han. Fin i filmen factory girl.
Jag lyssnar på min gode väns spellista där av rubiken. Haha<3 Vart är nine in the afternoon Malin????
Nu var det gjort! Jag tycker det gick ganska bra ändå att spela upp. Anna spela in så kanske ploppar det upp något eller inte. Synd att vissa inte kunde komma, men men that's life. Innan jag spela hann jag med bokrecenssionen så ska lämna den imon. Sen ska nog min grupp visa bild-filmen. Vi borde kanske spela in svenska imon. Eller redigera kanske. Hehe. Skönt att det snart är en lugn vecka och skolavslutning, skönt men ledsamt ändå.
Min gitarr lärare gick fram till mig (eller jag gjorde det men wtf) och sa att jag får kanske fortsätta även om man inte får det. Då börja min mamma babbla om att jag kunde valt schillerska då. Jag kan inte ändra ändå så och är nöjd. Värst vad mammorna i Torslanda tjatar denna veckan. Det är typ efter morsdag de går på lite extra.
JOOOOOOE STRUMMER<3 älskar att jag lyssnar så mycket på The clash, forevaaa!
RYMDBILDERäger!HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA hej?
Jag tror min pappa kommer hem nu också. Stackarn var i Oslo eller något. Nu ska jag nog fortsätta var en bra vän och lyssna klar på emolistan. Ska nog skriva ut recenssionen och läsa några av de böcker som min mormor proppat på mig. Listan är lång. Bad om någon bra bok, gick ut med en hög. Tack, tack, jag kommer jobba, festivala och sen läsaa. Fint haha<3 Lite annat borde jag kunna klämma in. Efter sommarjobbet är jag RIK! nä, förlorar typ 900kr om jag går på pål (Emelies fina förkortning för peace and lööööve).
Nu blev det allt för långt, bara för att jag har likadan blus som kissie, fast jag köpte den först :(
Mamma gör te<3

Kommentarer

  • Malin säger:

    JAA! 1 subscriber på emolistan! jag är stolt över dig mari! och nine in the afternoon är inte med för jag lyssnade inte på den under emotiden(den fanns inte då eheh), och det är lite nostalgi i den listan, så ja, därför. hehe.



    åh! jag visste inte att det var idag du skulle spela förrän jag såg det på facebook förut! fast det kanske jag visste. men jag skulle kommit och varit bästa moraliska stödet om jag inte hade glömt det. förlåt. antar att du överlevde. :D<3

    2010-06-03 | 21:54:52
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Alice säger:

    FINA MARI-MÄNNISKA. RYMDBILDER ÄR BEST OCH DU KOMMER SNART TILL SKÅNE, då ska vi kolla på Vilma.se bandet och hoppa upp och ner! ELIN KOMMER MED! Sen ska vi gå på teapot och dricka is-te, för vädret kommer vara för varmt för vanligt te. Dom har god mat på teapot med, gott va?

    Du EGDE PÅ SPELNINGEN, även om jag inte var där.



    OCH, ordna den där jävla boken nu hest <3

    2010-06-05 | 11:09:03
    Bloggadress: http://mintmelon.blogg.se/
  • ellen säger:

    Nästan så att man måste snylta sig in på malinsemomusik.com nu! GAAAAAH. Usch vad kosntig jag kände mig den torsdagen, synd att jag inte kunde komma. Blä på det, men får nog ngra privat live spelningar några gånger, hohoho. Puss

    2010-06-06 | 13:40:28
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: