MRIMTTSSON

Papperstrumpeten.

Kategori: allt å alla

Denna snöiga dag har jag mest stalkat min vänners bloggar, pratat med min bedårande skånska vän om bobhundresor och saffransbockar, hittat två sidor med bara massa bilder från serien skins, format lussekatter, ätit degen så min mage svällde, haft snöbollskrig på bristande is med Malin, ätit apelsin så mina fingrar tappat känseln, hoppat på människor, kastat nötter, lekt godislekar, gjort pakter med en viss Ellen, lekt parningslekar, varit en gorilla, gått i snön, dansar i snön, duellerat i med reflexer i snön, varit psykisksjuk tillsammans med min siamesiska tvilling och Elin som vårdare, sen rusat mot shearwoodskogen. Får inte glömma att jag blivit taggad i en sill av en udda person i min förra klass.
Bilder från mina förföljelser idag...
BD-KVÄLL!
OH DEAR! IT'S A WATER DEER!

Jag ser ut som en vampur, edward cullen?
Ellen och min framtid. Leopard utan anklar.
Panda. Panda. Ledsen panda. Panda. Panda Problem. Panda.
Jag utmanar dig!

Bilder från Malin, Ellen och någon street view sida+skinssida. Hehe

Kommentarer

  • ellen säger:

    Ganska underbart om jag får säga det själv. Nu sitter jag med en tops i örat och orkar inte svara på allt jag skulle vilja svara på, är det ett svar tro? hmm.. jaaaaaaa. pussss min lilla gumma <3

    2010-12-05 | 01:49:18
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • HEMLIG STALKER säger:

    SKAFFA EN MYS SIDA FÖR I HELVVEEEETTTEEEE!!!

    2010-12-05 | 20:37:27
  • elin(wermland) säger:

    OH DEAR!I DO MISS THAT DEER..& lilla bdpopmari förstås <3

    2010-12-06 | 23:14:57

Kommentera inlägget här: