MRIMTTSSON

Me like laksoo och BOB HUND.

Kategori: allt å alla

Jag borde inte lyssna på musik och allmänt dö. Borde plugga. Idrottsprov. Kanske göra lite matte eller läsa HKK boken. Göra på mitt förjupningsarbete också. Jag tror jag väljer bostadssaken. ÅNGEST! ÅNGEST! ÅNGEST!
På fredag är det idrottsprov och Håkan. Elin kommer ner från värmland och ska sova hos mig. Det ska bli kul det! Därför borde jag städa mitt rum också. En annan sak att prioritera.
Elin kommer och hämtar mig om 75min. Vi ska åka och se match. Woho GO GO ZENITH! Så nu blir det koncentrisk och excentisk idrottsplugg.
Sen städa.
Elin i vasaparken.
POPKOLLO<3
buss till dyrön, mehe folket<3
Vi åkte till vasaparken eftersom håkan sjöng om det haha. Men bara lite därför.
Anna<3
FÖRSAMLINGEN<3
Paddling med klassen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: