MRIMTTSSON

Okt. 14, 2009

Kategori: allt å alla

 

Jag lyssnar på the kooks, förut the smiths men sluta för jag vill inte tröttnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Men ska snart lyssna på kent, måste ju bli  riktig kentare till kentkonserten. Och nu ska vi se hur många kent vi kan då med i en mening. Kentar Kent ska på kentkonsert så nu lyssnar Kent på Kent för att bli en riktig kentar Kent.
Ja!
Vi har mer än 88 glosor i franskan har jag räknat ut. Nu ska jag fortsätta plugga lite. Ewh
Det är kallt så vi ska snart elda mys. Svar: jaa
Idag hade vi prov i hemkunskapen och no-provs resultatet hoppa fram också. Makuuus är på bengas idag elle var kanske, åååå jag inte. Det var synd. Men förhoppningsvis blir det florence valentin vecka 45.
Skönt med prao och lov, jag längtar!
hejdåååå
.
.
skyll dig själv inget händer här
men det gör ingen ting om dina händer är här
skyll dig själv för folk vill gärna lära känna dig
men nej för jag har inte sett någon som dig ääään
vi är förlorade vi två, sen vi var sjutton år

Kommentarer

  • Malin säger:

    kentare forever! hehe. aah! är det verkligen 88 glosor? gud vad många. och imorgon är det ledarutbildning så då får man plugga hela kvällen och det blir inte kul. men det gör inget. haha. mari är en kentare, precis som kentar kent <3

    2009-10-14 | 21:28:53
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Ellen säger:

    keeent, vi måste lära oss mer än 161 låtar, meed? jaa, majsrace vi två, och malin? kentrace får det bli! Peace

    2009-10-15 | 15:11:28
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Malin säger:

    jag är på kentrace! haha. men egentligen skulle jag bara säga att jag inte kan svara på dina sms mari för jag har inga pengar. men vi tar 40 bussen :) hoppas att du ser det här bara.

    2009-10-15 | 16:04:55
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • elvisp säger:

    då kanske du möter min andrea:)

    2009-10-18 | 13:49:46

Kommentera inlägget här: