MRIMTTSSON

Chineseshoes and some black shoes!

Kategori: allt å alla




Tänk om the Libertines återförrenas?

Idag var jag med bubbel Malin haha, Bubblan! Vi åkte in till järntorget och gick in på myrorna, men vi hitta inget. Malin köpte dock ett diadem med en rosett från indiska och jag ett par vinröda kinaskor från indigo. haha vilken affär. Sen åkte vi hem till Malin och gjorde linsgryta och såg på harry potter, Besökte Malins pappa och ett nytt dagis/skola och sen tittade vi på greve holmsslott. HAHA Malin kunde alla repliker. hahahahaha oj


Imorgon ska jag på Harry Potter med Ylvan. Vi ska fika innan också. Min pappa och jag har också gjort en deal, att om jag får en tid imon hos frisören åker vi båda och klipper oss. Jag kanske klipper kort, som en kille haha. Nä men kanske gör jag det. Har inte bestämt mig än.

Nu har jag sett en roselinni film med Ingrid Bergman i huvudrollen, svart och svår. Svartvit och svårfattad. haha. Popparfenomenet kommer in på den.

Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: