MRIMTTSSON

kakor

Kategori: allt å alla

Nu har jag varit hemma ett tag från tre timmars ändlöst promenerande i spöregn. Här hemma har jag hunnit gömma mig för jehovas vittne och ätit b&j half baked. Kanske ska jag laga lite mat till mig. PASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! med soltorkade tomater.
Sen blir det nog NRJ eller Ellen. Fast det lutar mot Ellen. Ellen it's! Bara så du vet. She was born on the dance floor and wants to sniff some glue. Noooo not the last. Eller Ellen?

Några regnhattar jag och Elin gjorde. Tyvärr såg jag ut som en dödfisk på bilden så den kan ej publiceras. Så en guldfisk fick vara mitt ansikte och det var lite elak av mig att inte Elin skulle få vara ett djur så hon blev hamstrad.
Duktiga Anna tog bilden.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    FIIIIIIIIIISK<3 hjälp? NEEEEEJ :D jaaaaaa du ska hit! I WAS BORN ON THE DANCE FLOOR! AND I LIKE TO SING ABOUT GLUE!!!!!!!!!!!! YEah. that's it.<3

    2009-08-21 | 15:54:19
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: