MRIMTTSSON

HÄSTPOJKEN

Kategori: allt å alla

Kärlek på hästpojken säger jag bara. Deras låtar är helt underbara även om jag bara hört de flesta i dålig kvalité på ljudet. De ska ju snart släppa nytt. Hoppas de kommer till WayOutWest. :)



Jag skulle vilja se på en fin och rolig film med trevligt sällskap och massa benochjerry. Det hade varit ett bra avslut på dagen. Tyvärr har jag inget sällskap men film och lite b&j har jag allt. ;)

HORSEBOY

Denna skivan ska inskaffas snart


Innan jag dör ska jag antingen träffa eller se en konstert med Pete, helst Libertines i så fall :)

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Resa till London igen? o leta efter Pete ? :)thihi

    2009-04-08 | 20:56:25
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Mari säger:

    Jahaha jag vet hur hans hus ser ut :O men du vet i camden typ i februari eller nått hade han en konsert och Carl kom också upp på sen de är typ vänner nu :D <3

    2009-04-09 | 09:51:21
    Bloggadress: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: