MRIMTTSSON

Chokladbollar och Ellen! xD<3

Kategori: allt å alla


hahaha! <3

Jag har haft världens magont, det gick över för en stundsen men jag fick gå hem från skolan. Det vart sådär för nu måste jag skriva av anteckningar och det finns nog nästan inget tråkigare. Det ända som har varit bra med att jag gick hem tidigare är nog att jag nästan är klar med min kostuppsats och matteläxan. MY LIFE IS SO NICE!
Jag gjorde även en halv sats chokladbollar och och tryckte i mig halva av den. 
Nu tycker jag att jag ska rycka upp mig och sluta med tråkiga inlägg.

I måndags sprang jag och Ellen i ungefär en timme. Det var duktigt! När jag kom hem var jag helt tyngsur av allt regn och darrade....

Nu ska jag blogga fin och inte ledsama/tråkiga inlägg och göra engelska glosorna :D

ha det!

BTW! Grattis ELLEN!<3 :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: