MRIMTTSSON

Volanger och blommigt!

Kategori: allt å alla



Ibörjan gillade jag inte blommiga volangkjolar eller volanger överhuvudtaget men nu är jag på jakt efter en och vart det ett tag. På Hm såg jag en klänning som var blommig och med volanger på rea, nu när den troligen bort och jag sitter här å ångrar mig. Jag vet dock inte om en kjol eller klänning är finast, Men en sak vet jag det ska vara Volanger och Blommigt!

Imon fyller mor min år och jag ska köpa present och baka tårta till henne.

Kommentarer

  • Alicia säger:

    Hej där söta du!

    Jag ville bara tacka dig för att du har varit med och röstat i Swedish Fashion Blogger Awards på min blogg, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



    Puss!

    2008-07-07 | 23:03:30
    Bloggadress: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här: