MRIMTTSSON

There's no time for WayOutWest!

Kategori: allt å alla

Åååh jag blev så lycklig när min mamma frågade mig en dag om jag ville ha wayoutwest-biljetter i födelsedags present.
Jag skrek ut Jaaaa! och började planera, men när jag skulle kolla om jag överhuvudtaget kunde gå så såg jag att jag hade ett fotbollsläger...... Fan! Det är Broder Daniels sista spelning och om jag ska få den underbara chansen att se håkan hellström i år och det finste mando diao, lykke li och många mer är det WayOutWest som gäller. Nu står jag mellan dessa altenativ och vet inte vad jag ska välja och om någon av mina vänner vill gå och skippa lägret å gå eller om jag får ta med min syster. Det är ju ändå inte något jätte stort läger. Men jag antar att jag får se hur det blir.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: