MRIMTTSSON

I'm in love with...

Kategori: allt å alla

the 50's and James Dean! Fredagen och nästa vecka fram till torsdag(ledig dag) har jag elevens val, Rock'n'Roll och Ungdomsrevolution. Det handlar om hur ungdomar på 50-talet gjorde revolution genom musiken och modet. Vi får skriva om 50-talet, dansa bugg och spela 50-tals musik i band som vi sedan ska visa upp på onsdag (sista dagen). Super kul! På onsdagen ska vi också vara klädda som ungdomarna var på 50-talet så om du har ett tips vart man kan hitta en billig 50-tals kjol så tipsa mig mer än gärna....

Idag.
Har jag varit på en marknad i min hem by eller samhälle om man vill kalla det de... Jag köpte inte så mycket bara godis. Firade också min farmor som fyllt år och min farbror som ska fylla snart. Jag gick runt och fotade i min farmor och farfars hus resultatet är bilderna nedan. Halv elva ikväll (tror jag) ska the killers vara på Tv, vet dock inte vilken kanal.

I Will Follow Him Where Ever He May Go!

image623

Kommentarer


Kommentera inlägget här: