MRIMTTSSON

24 timmar

Kategori: allt å alla

Här är en liten mat-video.
Jag har blivit förkyld mitt upp i allt slutspurts pluggande. Trotsade ändå min onda hals och snoriga näsa för att fira Anna igår och ge henne en snuggle-a-puppy. Inte var dag hon blir arton (GRATTIS ANNA). Efter att pratat sönder min hals om viktiga saker med Elin och resten av sällskapet så tog jag till kaffekannan för att lindra min smärta. Men med det 2 kopparna jag drack på förmiddagen, vilket började kicka in runt fyra, blev det lite för mycket. Så natten till den 18 maj blev ingen natt för mig. Med 6 stora koppar koffein har jag hunnit se Wild Kids, läsa en bra bok, se Kobras tant-avsnitt, ätit müsli, läst i min matematikbok, sett ännu ett kobra avsnitt, läst en tråkig bok, ätit rostat bröd med te och juice, reflekterat kring samhällsnormer, skrivit en dikt och lite annat kladd, studerat topptrianglar, skrämt min mamma när hon skulle till jobbet och nu sitter jag i fåtölj. En och en halv timme sen har jag varit vaken i ett dygn. Funderar på att fira med glass ifall jag fortfarande är vaken då. Nu ska jag nog äta mer rostbröd och plugga. Tooooodles!

Kommentarer

  • Emp säger:

    HAHAHAHAHA bästaste videon!!! <33 rip min pippi som jag inte vet vart den är :(

    2012-05-18 | 10:58:03
  • ellen säger:

    bästa matvideon jag sett

    2012-05-18 | 11:43:51
  • Elin säger:

    vackra videon (brandstacity släckers klappning)

    2012-05-18 | 18:06:59
  • Anna säger:

    Blir hungrig av dig. Vet inte om jag vill åt din mat eller dig. Tack för den finaste presenten! Gosar med den varje dag. Puss

    2012-05-22 | 17:12:24

Kommentera inlägget här: