MRIMTTSSON

jaghjärtafrukt

Kategori: allt å alla

Mitt fejs när man får läxor sista veckan eller dagen innan.
Min nya look denna veckan.
var snofsig.

Jag har matematik-komplettering imorgon för att få ett högre betyg i matematik B och det hade suttit fint. Men det lär troligen inte ske då jag är helt avdankad för att ens kunna läsa en mening. Även gehör och musiklära-redovisning och en skamsen gitarr-lektion då jag inte gjort min läxa väntar mig. Inte konstigt att jag ser fram emot att fredagen ska vara över. Då är det helg och två dagar efter är det skolavslutning. Ytterligare en dag så far jag till Hultsfredsfestivalen. Min älskade syster flyttar också till Brighton, ska bli så grymt att hälsa på henne. Sen veckan därpå kommer Ellen (som jag saknat ihjäl) hem från Bryssel för att stanna. Det är så mycket jag ser framemot inte konstigt att sommarlovet är så välkommen, dessutom så har jag saker att se fram emot när det är över. New York med tre av mina favoritpersoner och helgrymt projektarbete. Allt som krävs är att jag överlever imorgon. Heja Mari!



update: Mamma köpte en påse med massa nektariner. Är på min tredje.

Tänk när de tar slut...

 

 


...följt av...


Kommentarer

  • ellen säger:

    Dina budskap går fram mycket bra via dessa bilder! Rörd



    Waha, läskigt att komma hem, men då blir det kalas så det bara skriker om det. Puss

    2012-06-07 | 20:44:08
  • Malin säger:

    haha åh. jag känner att risken för död är stor imorgon. micke stor

    2012-06-07 | 22:36:42
    Bloggadress: http://mrswolf.se

Kommentera inlägget här: