MRIMTTSSON

I was born to endure this kind of weather.

Kategori: allt å alla

Denna veckan har varit kall som tusan, stressande pga allt plugga men ändå hemskt trevlig.
Onsdag.
Åkte till skolan för utvecklingssamtal och mattestuga. Läste bukowski på bussen.
Tosdag.
Var trött och stressad ville inte ha engelska lektion. Gick på engelskan. Helt okej.
Provade spelar trombon i 30 min. Det var jätteroligt. Men lät lite som en brunstig elefant.
Arrangemang och kompostion bestod av spåning av min pontare låt.
Malin och jag letade upp Oskar och Annie.
Efter skolan blev det bokklubbsmöte om bukoswski.
Malin har skaffat sig grymmaste hårfärgen.
Kladda lite medan de andra var svåra som vanligt.
Lika som bär. Annie var tyvärr inte lik någon, hon såg mest rädd ut.
Söt.
Fredag. Påväg till skolan. Fick skjuts.
Efter skolan och repetitioner begav det sig till en teater. Mycket bra sådan fast jag satt och sucktade efter den morotskakan jag hade i väskan. (kunde inte ta upp den, det hade låtit för mycket).
Sen tog vi 60 bussen till ett café med poesi och jazz. Gammal gubbe läser dikter med jamaicakansk dialekt, kille skriver låtar om den rodnande flickvännen, pianisten vet inte vad det är för dag och Oskar improvisierar på Annies saxofon. Det var oväntat, galet men trevligt. Nästanästa fredag ska vi komma tillbaka rocka sockarna av dem.
Lördag. Jag pluggade. Åt ingen semla. Men min mamma hade köpt det. Såg på Jane Eyre.
DESSUTOM. Har vi kommit på världens grymmaste projektarbete. Min fruktan inför trean har ändrats till längtan!!!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Du får utbyta lite information och tankar om Bukowski så kan du få lite tankar om belgiska frittes eller något



    Måste säga att jag diggar Malins hårfärg grovt!

    2012-02-05 | 17:37:50
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: