MRIMTTSSON

Beachhousekoma

Kategori: allt å alla

Förra helgen. Hade rusat genom hela stan för att hinna med saker. Svettig!
Mina föräldrar var som gjorda för att bli en gif.
Jag och räven dör lite så där gott i sängen och ser på life aquatic.
Agnes och jag sprängde colaflaskor med mentos.
Födelsedagskvällshäng sådär bra på en måndag.
Takhänger i skolan och jag försöker flyga likt den sparv jag är (hehe). Det blåste som attans.
Igår kom jag till skolan en halvtimme innan vi började. Dålig tidsuppfattning. Men låg och sov i en soffa och lyssnade på Beach House (som jag bara gör nu för tiden). Vaknade upp och en etta stod mitt framför mig. Efter skolan såg jag en vit gigantisk strippa på konstmuseet och tog en kaffe på Berlin med Malin innan jag begav mig hem och sedan mot insparksfesten i slottskogen. Den var bättre än väntat. Trevlig. Riktigt trevligt var det. Tyvärr har jag inga bilder att visa för det är analogt (omdetfunkaatttakort) och så.
Jag vill gå på bio. Jag ska gå på bio. Idag. Hurra hurra! Och jag har ett allvarligt beroende av trailers.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Som sagt. Lol osv osv till varenda gif. Älskarrr heheheh. Blev sugen på müsli och advokado nu. Puss

    2011-09-10 | 12:25:39
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Malin säger:

    sparvigt!

    2011-09-11 | 00:54:02
    Bloggadress: http://mrswolf.se
  • wärmland säger:

    damn va synggt du har piffat till bakgrunden! queen gif, fett inlägg

    *miss ya xoxo*

    2011-09-14 | 21:25:18

Kommentera inlägget här: