MRIMTTSSON

ibland är världen finare upp och ner

Kategori: allt å alla


Hela förra veckan var min trädgård översvämmad. Jag uppskattade det då träden och himlen speglade sig i vattnet, men min mamma var inte lika förtjust då vi fick vada oss fram till dörren. På andra raden är en fin bok jag lånat när vi pluggade på biblioteket och jag stötte på Ellen. Bilden efter är på väg från biblioteket.

Idag gjorde min grupp klart, eller försökt göra klart en samhällsuppgift. Men det gick inte jättebra vi hade mest överskottsenergi eller var helt döda. Senare träffade jag T-landas stolthet Emelie och vi gjorde paj med säkert spelandes ur högtalarna. Idag har varit en fin dag att träffa Emelie och prata i telefon med Alice och Malin, det får mig att bli påmind hur mycket jag saknar människorna.
Imorgon ska allt bli vitt, jag ska göra klart en svenskanalys, spela gitarr och gå på Emmas ensemblekonsert.
Åh ljuva donner-onsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: