MRIMTTSSON

Jag skulle vilja åka till Köpenhamn med mina favorit personer.

Kategori: allt å alla

Av att se på bilder från veckan börjar jag sakna Alice och alla andra människor som bor 5 timmar, 20 mil och 20 minuter från mig.
Av att göra klart en film om vår köpenhamnresa i våras vill jag resa till dit med alla dess saknade.
Av att höra Jules sjunga sin träffsäkra texter, Albert och Nick vassa gitarrslingor, hithat-slagen från Moretti och det dunkande ljudet från Nikolais bas sätter mig i trans.
Av att inget är tillräckligt hatar jag allt.
Av alla och allt som får mig att må bra och hamna i den bubblan jag finner mig känner jag bara kärlek, men samtidigt är det inte bra för jag har inga känslor kvar. Ändå växer ett hål och det blir större med tiden. Väntan på att något ska bryta ut. Lugnet innan stormen. Men jag orkar inte för det är sommarlov.

Kommentarer

  • alice säger:

    åhnej. bilden var typ det vidrigaste som finns. var du tvungen att ta en bild du är snygg på? ))))):



    saknar dig med och sådär. puss.

    2011-07-12 | 08:21:38
    Bloggadress: http://inbillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här: