MRIMTTSSON

Where do you go to my lovely?

Kategori: allt å alla

Matilda filmen.
Joy Division.
Rushmore.
Sista dagen på lovet. Jag skulle kanske repa, men mina bandkamrater sover troligen fortfarande så vi får se hur det blir. I fredags var jag på statsbiblioteket med Anna och Linnea och var allmänt förvirrade, men lyckades finna två böcker. Sedan promenerade vi genom vasaparken från Avenyn till Vasa. Där fika vi och förstörde plastbestick så alla andra blev tyst och såg snopna ut. Sen träffade vi Elin och åkte hem till mig. Tittade på de olika filmerna vi gjorde i nian, åt fattiga riddare, såg på Lorangan, Datanjang och Masarin-filmen medan vi väntade på att kunna se Matilda. Det var en riktigt fin dag speciellt då jag inte sett dem på 200år.
Anna med Ellens skor och jag.
Wes Anderssons The darjeeling limited.
Igår träffade jag en bakpotatis vid namn Ellen. Vi hoppa runt, åt mat, Ellen somna till film medan jag låg och sjöng med. Sen hoppa vi runt lite mer och kom fram till att vi skulle få väldigt fina barn om vi var tillsammans.
På måndag börjar jag skolan, gitarrlektion.
Tisdag flyttar jag hem till Malin och ska bo där på obestämd tid. Dessutom får jag sista biten av min tandställning.
Onsdag, inte vilken onsdag som helst utan Donneronsdag.
Torsdag, de två engångskamerorna jag lämna in är framkallade och jag vet inte vad som finns på dem.
Fredag, Malins film är klar. Kanske bandrep.
Jag kommer dö lite av läxor och tandställningen, men på något sätt känns det som jag kommer överleva denna veckan.

Kommentarer

  • ellen säger:

    The last puzzle in your mouth. Hihi. Ja, jag gillade att sova tryggt i din säng till Beatles låtarna. Tror att det har blivit någon slags rytm jag kommit in i, att sova när vi ser på film, haha. Puss gullet och på vårt icke existerande hottie barn <3

    2011-01-09 | 14:25:22
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: