MRIMTTSSON

talking heads

Kategori: allt å alla



Mitt engelska prov är imorgon så jag sitter och försöker klura ut hur min lärare tänker så jag inte behöver lära mig 250 ord idag. Jag har en tendens att skriva att-göra-listor varje gång det är något jag behöver eller ska göra, igår bockade jag av ett antal punkter jag skrev upp för åtminstone 3 månader sen. Jag har nämligen köpt mig ett gitarrfodral, frågat ut en stackars expedit på gitarren om olika nationaliteter på telecasters, köpt mig ett par svarta jeans då mitt enda par har fått ett hål på knät och dessutom har jag lånat hem ett par glassögon på prov. Det är så svårt att få det rätt med glassögon. Det stod mellan två, det ena paret satt bättre så det fick följa med hem på prov. Men det första min syster sa var att jag såg ut som jag försökte vara media. Kanske ska jag tänka i andra baner. (bilderna ovanstående är försök i att ta kort på dem som istället blev bilder på en hatt jag köpte för ett par helger sen med Malin och en sommarklänning)

Igår tog jag med Malin på en spelning mina klasskompisar hade, de var duktiga. Sedan åkte vi hem till mig och pimpade klart Malins skor tills vi nästintill somnade.
Idag blir det plugga. Hoppas jag överlever. (Men det gör man alltid).

Kommentarer

  • alice säger:

    du är så vacker kvinna. älskar din klänning. puss

    2011-01-30 | 16:47:23
    Bloggadress: http://inbillad.blogg.se/
  • ellen säger:

    where's fluffyyyy. finilini vad gosiga bilder. hej!

    2011-01-30 | 20:50:59
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Anna säger:

    Jag gillar också hatten och klänningen. Coolt med glasögonen, kvinna! <3

    2011-01-31 | 19:29:40
  • elin säger:

    vad står m:et för?väldigt fin hatt.miss ya'!(därför läser jag din blogg upp och ner, märks det?:o)

    2011-02-05 | 23:23:56
    Bloggadress: http://chilifisk.tumblr.com/

Kommentera inlägget här: