MRIMTTSSON

From the edge of the deep green sea

Kategori: allt å alla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marc Chagal-the Wedding, The Cure- Boys don't cry singel, Moskva-Marc Riboud

Mamma på bussen:
"Jag har en jätte cure period just nu"

Egentligen har jag inget att berätta direkt. Jag ska troligen kolla på elgitarr i helgen och repa. Kanske titta in på filmfestivalen som är nu. Men just nu ska jag försöka lära mig lite om centerns åsikter och att överdriva (Vilket centern gör enligt en på min skola) till partidebatten imorgon. Från och med nu är jag Maud, även om hon och jag inte alltid håller med varandra.

*Rubriken är en bra the Cure låt. tips eheeee

Kommentarer

  • ellen säger:

    hardcore mum. Gillar att det ser ut som Edward Scissorhands. Fnissfnass. fnass. Kewl med rewp, rejw. kewl. hewl. hej. HEJ. HEJ. <3

    2011-02-03 | 19:54:46
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • elin säger:

    hahahahahahahaha...maud <3

    2011-02-05 | 23:16:10
    Bloggadress: http://chilifisk.tumblr.com/

Kommentera inlägget här: