MRIMTTSSON

Promenera.

Kategori: allt å alla

Jag och Malin igår. På ny äventyr. Det blev mest efter snack och frysta fingrar men vi är coola ändå.

Vad gör jag uppe nu? Fastnade med att försöka gör låten i filmen i gargeband till datakunskapen imorgon (som är mer likt ljudteknik). Jag kommer så misslyckas, speciellt då min partner in crime Signe är sjuk. Jag längtar inte efter det direkt. Min gitarrlektion var bra i alla fall. Och Emmas, min och Imeldas PP (pestopasta).
Nu ska jag sova.

Vimeo är stället jag hänger nu förtiden. Hehe.

Kommentarer

  • Malin säger:

    malin går, vänder sig om, skrattar

    malin går, vänder sig om, skrattar

    malin går, vänder sig om, skrattar

    malin går, vänder sig om, skrattar

    malin går, vänder sig om, skrattar



    men vad fin den blev! förstår inte vad som händer med färgerna i mitten till slutet. vad händer? slutet är i alla fall väldigt vackert.



    eftersnack-spelandet var lite fail tyckte jag.

    2011-02-24 | 18:22:02
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Malin säger:

    älskade också låten! la till den på en spellista. HAHHA, förfrysta tår <3<3<3 jag trodde ju också att jag hade en förra året, men den är normal nu. du får ha många strumpor på dig mari! det är det enda man kan göra.

    FOLK ÄR FULA, TJOCKA MEN SNÄLLA!!!!!

    2011-02-24 | 19:59:25
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: