MRIMTTSSON

Varförärmansåtröttnuförtiden?

Kategori: allt å alla

Förra tisdagen promenerade jag till bussen med Gånglek från Älvdalen i öronen.
Så blev det donneronsdag och en bild med bajskvalitéeeeee. Tror jag var i skolan och for sen till Lena.
På torsdag blev mitt hår blåare, men nu har den blåa färgen gått ur så det snarare är blågrönt som kalk vatten.
Bild på Malin som hjälpte mig att riktigt massera in färgen. Tackar!
Sen på fredagen gjorde jag och Malin en lussekatt och kaffe deal därmed åt jag årets första lussekatt men den bilden som togs ligger och ruvar i min analoga kamera.
Malin rockade i sin gryffindor-mössa, här gör hon trollkarlsposen.
På kvällen for jag till Emelieana i trädgårdsstaden och hade en fin nattpromenad hem från bussen med systern.
Jag försov mig till den julmarknaden jag och Malin tänkte gå på, men vi hann ändå och den var inte värd. Dock gick vi till en liten lions affär och där fynda jag kappsäck godkänd av sas och boken 1984 för 50 kronor.
Sen tittade jag och Malin på Kaspar i Nudådalen. På kvällen bakade jag lussekatter med Elin. Har väntat ett helt år på det!
Denna onsdagen repade jag med min ensemble och noterade låten billie jean innan jag och Oggan tog en promenad på kyrkogården och sedan hem till Lena.
Vi handlade och hon fick sin älskade chokladtomte och jag blodgrape som jag aldrig åt. Sov hos henne och kom nästan försent till engelskan för vi tittade på Rachel Ray när hon gjorde konstig soppa.
I helgen har jag övat på skalor och Badass-Emma har klottrat i garaget, tittat klar på Kaspar i Nudådalen med Malin, pratat med min päls i Bryssel, spelat med Josefin, lyssnat på Thom Yorke och The clash, vedfnjbvoefahveioravnrenver. Tack adjööööö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: