MRIMTTSSON

29 september

Kategori: allt å alla

The drums dunkar ur mina högtalare. Min kropp börjar mer och mer ta igen sig från den afrikanska dansen. Det var väldigt roligt att dansa, lite flumigt men så stimulerande. Vid köksbordet när jag kom hem fick jag höra av min mamma hur hon lyssnat på beat on the brat med ramones hela dagen tack vare vår allsång i bilen till den, denna tisdagen. Sen berätta hon hur ett barns beteende på bussen fick henne att lyssna på den hela vägen hem. Tänk hur man kan påverka sina föräldrar.
Nu sitter jag i mitt ganska nya läppstift. Tror jag ska ha det imorgon eller på fredag. Det är halvdag då så kanske är det bäst på fredag. Imorgon efter skolan ska jag jamma med en. Vilket ger mig prestationsångest. Men det kommer nog gå bra.
Mitt trio-projekt har blivit bra. Först var det så tråkigt och min grupp vara bara dålig. Men i tisdags bestämde Ulrik och jag oss för att byta bort backstreetboys mot kent. Då blev allt mycket bättre. Nu borde jag läsa ljudteknik. Mikrofoner och sånt viktigt man måste kunna för att klara sig i världen, höhö.
Det enda negativa denna veckan är att jag tappat bort min kalender. Där skriver jag allt. Nu är mitt liv borta. Usch jag får en stickig känsla vid naveln av att tänka på det. Usch, mitt capo har försvunnit med. Skit.

Kommentarer

  • ellen säger:

    GAAAAAAAAAAAAH GALET SNYGG KVINNA!!!!! DREGGLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR <3

    2010-09-29 | 20:35:47
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Malin säger:

    ja, gud, vilket snyggt läppstift du har införskaffat dig! första bilden är ju bara underbar. och usch på att dina saker försvinner, du får leta. använd accio om du inte hittar. puss

    2010-09-30 | 17:59:21
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Malin säger:

    sv: JAAA! DET VAR EN RIKTIG MED RING OCH TEXT OCH ALLTING! SÅ NU KÄNNER JAG MIG HEL. ÄVEN OM DEN ANDRA OCKSÅ VAR RIKTIG!!!!! SKAFFA MYSPACE! PUSS OCH KRAM OCH JAG GILLAR INTE CAPS LOCK FÖR DET SER UT SOM ATT MAN SKRIKER. PUSS ÄNDÅ.

    2010-10-01 | 14:21:26
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: