MRIMTTSSON

Titta vad jag hitta.

Kategori: allt å alla

Ellen är en riktigt baugette.
Älskar att det är smulor på hennes kind.
Pappers croissant och låssas kaffe.
Idag efter skolan simmade jag och Malin 1km. När vi simmade runt där i basängen och diskutera färger och höger- eller vänsterhänder. I omklädningsrummet hörde vi på barn som klaga och hitta bajs. Usch.
Sen när jag kom hem åt jag. Bröd, pasta, konstiggodsås.
Nu kom min mamma precis förbi i robin hood kläder, sötnos och jag funderar på att äta glass och om jag ska gå på håkansigneringen. Hm. Kanske borde jag göra matte.
På min gitarr igår fick jag veta att min lärare tänker på Joni Mitchell när han hör mig. Jag har inte hört henne så, men tar det som en komplimang. Sen är jag ganska säker på att han kommer tvinga att spela på öppen scen som vår skola har. Fruktar det lite, men tror det bara är bra.
Jag ska nog ta den där glassen, i alla fall lite och göra matte.

Kommentarer

  • ellen säger:

    Oj så fin man kan vara, Fotogenisk <3 <3 <3 <3 <3. Maha. Usch. Finst ska de va stan ska man bo. Du gick på signeringen och jag var däääär. woho. puss <3

    2010-10-13 | 20:36:55
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Malin säger:

    sv: nej, eller jag vet inte! har inte provat. orkar inte prova heller. hehe. <3

    2010-10-14 | 17:39:22
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Anna säger:

    Härliga bilder det jaaaaa, thih. Duktigt det där med simingen. Håkis var mys. Puss

    2010-10-14 | 18:52:57
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här: