MRIMTTSSON

I GET ALONG I GET ALONG, GET ALONG GET ALONG

Kategori: allt å alla


Visst känns det som om kärleken väntar.
Jag är verkligen värdelös på att göra mina gitarrläxor, skäpning. Igår var jag, "Gänget" (HAHA vad fult det låter) och annas nya vänner (Haha det lät lite fult med) hos Anna. Vi diskutera hemskheter, green day och bus. I fredags spelade jag shackers och tambourine i Linnéakyrkan med ett band från donner. Höhö. Det gick finfint! Improviserade allt så det var en aning nervöst.
Aja nu ska jag nog fortsätta sätta in saker i min garderob. So long!
Skulle egentligen lägga upp lite roligare bilder, men det cpa sig med servern och thas dator *ledsen panda*

Kommentarer

  • ellen säger:

    Det var trevligt! Båda kvällarna! :D :D :D BIG SMILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Tänderna gnisslaaaaaaaaaaaaar.



    Sry att jag inte flummade runt som ett flumm i lördags med dig svettheart. Blev lite mosig efter torkeeeeeel och släkten, mahaaaha. PUSSSSSS <3

    2010-10-04 | 18:54:25
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Anna säger:

    Åhh. Det var mysigt att hela gänget var samlat. Tihih,. Lika cool som du att säga så. Sov gott, pusss<3

    2010-10-05 | 21:33:21
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här: