MRIMTTSSON

Yesterday was a lördag.

Kategori: allt å alla

Jag och Malin for till ett regnigt Göteborg i går. Vi gick runt lite överallt. Jag fick bara ett kort på henne med sin finfina byxdress eller vad det kan tänkas heta. Sen bar det av till Linnea och där egade jag och Anna på hennes toalett så det blev inte mycket bilder där heller.
Jag har kanske hittat min balklänning!!!!!
Den är svart. Haha. Jag som inte skulle ha en svart. Men får se om det blir den och man kan ju ha färgglada skor och halsband eller något.
Hejdå!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh den är så fin den dressen på Malin! :)

    Mycket vackra bilder haha. Mys hos Linnea-bus :)<3

    2010-05-09 | 16:20:01
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/
  • ellen säger:

    Ja, tänkte skriva det samma om Malins byxdress, hähä. Jag och hon är ju "den-svarta-korta-byxdressen-buddies" nu. Gaaaaaaaalet gött. Härlig första bild också. Känns välkomnande, varmt om hjärtat, inga kalla vindar här inte, en varm sommarbris, en kall oboy på en varm dag en GEEEEEEEEEEEEEEEEEEET <3

    2010-05-11 | 18:51:48
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: