MRIMTTSSON

Maj 20, 2010

Kategori: allt å alla

Det är väldigt mycket i skolan just nu, väldigt väldigt mycket. Men snart lägger jag upp budapest bilderna tror jag, hehe. Dock har jag inte ens lagt in dem på datan.
Om 15min kommer Anna och hämtar mig. Sen så åker vi till skolan. Honersnelhest! Där har vi spexfoto. Spännande! De flesta kommer vara kommunister med gasmasker, pansahjälm eller mössa som vi köpte i Ungern. Hoppas det blir bra.
Nu måste jag verkligen sova var jag nära på att skriva, men jag måste gå. Bajs på gymnasieval.
Adjööööööööö kaka!
Vi langar posen!

Alice langar medlem posen, Anna langar "jag tittar ner på dig! HA!"-posen och Linnea allmänt kollar bort.
Ellen langar TURBAN-posen!
Klassen langar vi bryr oss inte om dig posen.
Linnea langar hamster-posen.
Alice langar "äta risifrutti"-posen.
Linnea langar hejhej kolla i kameran-posen och de andra "vi ser dig inte"
Detta var dagens langare. Elin Wahlström får äran att langa den sista posen. Nämligen bergsgnuen :)
Gosh jag har för mycket fritid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: