MRIMTTSSON

MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT

Kategori: allt å alla

MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINTMINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT
Min mamma är bäst! Och köpte jordgubbar till mig. Jättegoda och söta, svenska gubbar till och med.
Jag har just nu en romans med min fysikbok som kommer hålla på tills onsdag då det är nationellt prov. Det känns så onödigt. Hittils har jag ritat en atom och satt gröna lappar i den. Verkliga framsteg.
På grund av allt detta var jag tvungen att dokumentera det. Sedan råkade jag bara för att slösa tid fastna framför paint. Hehe my bad...
Lyssnar på gnällmusik, ska byta till peppmusik! YEAH. Jag spånar på en låt till bandet men frågan är om den håller måttet, måste rådfråga das bandmembers. CIAO CIAO MY LOVE!
FÖRRESTEN jag har kommit på ett jättegott sätt att äta jordgubbar. TOP MODEL IDAG, oh lord!
Idag pratade jag med syv:en fick veta hur det gick på donner intagningen. Innan det var det besök hos tandpimparn. Det gick väl som väntat, ingen tandställning eller annat och ny tid 4 månader framåt. Jag är ju fortfarande ung som dom säger. Men jag hinner väl leva halva livet innan jag är gammal nog att de ska göra något. Så gammal att jag kan strunta i det.
NOTIS: kolla mitt nagellack, ser konstigt ut men B A L L T. I verkligheten är det ganska missbildat. Funderar på att ge bort det till en bättre behövande. I två års present?
MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT MINT
Jag har bestämt mig. Jag ska bli bättre på att kommentera.

Kommentarer

  • Malin säger:

    sv: åh, ja! det får vi göra. vi kan ta med oss jordgubbar då också! <3

    det var asgrymma idéer ju, många fler än jag kunde komma på. hehe. men mamma kom på taizé igår du vet, och det har jag bestämt mig för nu. haha, jag ser faktiskt fram emot att prata om det. :P<3

    2010-05-04 | 17:26:00
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Alice säger:

    Alltså, den tredje bilden, här sitter jag och gapflabbar för mig själv. DU ÄR AWESOME OCH JAG SAKNAR DIG FJERT <3

    2010-05-05 | 12:46:01
    Bloggadress: http://mintmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: