MRIMTTSSON

That's the nightmare I been running from.

Kategori: allt å alla

Jag älskar färgerna i dessa bilderna. Alice födelsedag, Mustaschdagen och Al Ice & Mitt kalas.
Jag gillar inte att mellanrummen inte fungerar. blä
.
Idag blir det filminspelning. Äntligen får Anna kanske göra en film med en söt nörd i. Nu ska jag nog plocka upp lite på mitt rum och sen kommer Alice, Anna och Elin tror jag.
Det kommer väl upp bilder om de tre senaste dagarna och idag. Tog runt 308 bilder efter 3 dagar och de timmar vi spenderade i mitt rum. Annat vi gjorde, åkte skridskor, var på fik med äcklig kaka, åt morötter. Nu kommer jag inte ihåg mer.
.
'
Det är tur att det finns människor som lyfter upp än när man inte orkar själv. Du får mig att må bra, tack!

Kommentarer

  • ellen säger:

    Hoppas det blir en bra film! Yiha, får gäst spela senare! :D<3

    2010-01-06 | 12:46:50
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Malin säger:

    sv: ÅH! MAKTHAVERSKAN!! men du, kan du beställa biljett till mig också då? finns det ens kvar? haha. <3

    2010-01-06 | 16:00:48
  • Anna säger:

    Haha grym film ju (Y) Hihi :)<3

    2010-01-06 | 23:14:50
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här: