MRIMTTSSON

Yesterdays pictures. Text från imorse.

Kategori: allt å alla

Jag är en av de jag känner som är sämst på att städa. Från Laakso till makthaverkskan. På Lördag blir det jazzhuset med Malin och Ellen. Då ska vi banne mig se dem. Jag är glad. Har velat det ett tag nu.
Jag sa att jag skulle städa men fastna i das blogg värld och som jag redan skrivit är städning inte min starkaste egenskap.
Jag fortsatte och skriva 10 min senare, men mitt internet förstörde allt. Prata lite med Ellen och båda peppar mer makthaverskan på högsta volym dunkande ur högtalarna. Taggade och klara.
Mitt rum är nu nästan rent utan kläder slängda hur som helst. Det ska bli intressant att se hur länge det vara mitt rena rum. Haha. Huset som jag bor i har nog aldrig varit så rent som det är just nu. Min pappa städar lite överallt och tvättstugan ser fin ut första gången jag går in i den utan att vara rädd att någon konstigt djur ska hoppa fram.
Kanske inte riktigt så farligt var det men nästan. Det luktar i alla fall min gammla parfym som vi fick spruta ut för att slängas och golvet snyns för första gången på ett antal ställen. Vi gör framsteg, min lilla stökfamilj.
Nu ska jag nog sluta så det inte blir för tråkigt.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag gillar inte riktigt den första blen på mig :) Hihi, fasen! :) Pusss<3

    2010-01-07 | 13:45:27
  • ellen säger:

    Taggaaaaa. Myskultrevligtdansa pöppojkarna<3

    2010-01-07 | 15:20:19
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Anna säger:

    Haha fin fina bilder.. Eller inte :) thih<3

    2010-01-07 | 22:24:35
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här: