MRIMTTSSON

HATA!

Kategori: allt å alla

Jag hatar mitt antivirus norton!!!!!!!!!!! Den pajar spotify så nu kan jag inte lyssna på musik. Jag bokstavligen dör, bryts ner. Tekniken hatar mig 2010, de har tagit över min värld. Allt börja med att min datorknapp blev lite paj vilket kanske var mitt fel (trampa på den av misstag tror jag för länge sen), Sen sluta ena högtalaren fungera och sen blev min ipod vattenskadad men reparera sig trodde jag men imorse var den helt efterbliven och nuuuuuu SPOTIFY!!!!!!!!!
Denna veckan har varit dålig. Mår illa och vill spy tjoho!
Fuck

Kommentarer

  • Cornelia säger:

    Tredje bilden var riktigt snygg :)

    2010-01-29 | 20:01:46
    Bloggadress: http://oklipptversion.devote.se
  • Alice säger:

    MIN vecka har varit hemsk. Sepeförkyld, sovit dåligt, väldigtsäldigtväldigt många prov PLUS att jag har haft otur hela tiden. Stackars oss.



    Fina bilder <3

    2010-01-30 | 09:48:11
    Bloggadress: http://mintmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: