MRIMTTSSON

Harry the happy hamster and the other campers.

Kategori: allt å alla

Allt är så konstigt nu så jag ska inte prata om det. Dock berätta hur underbart duktiga Fröken Ridderström och jag varit idag. Vi gick båda upp kvart över sex och sedan hämtade jag och min bästaste bäst mor upp henne och vi åkte raka vägen till Valhalla. Något trötta var vi dock. När vi kom fram insåg vi att de vi kommit fram till i bilen stämde till viss del. Nämligen att det skulle bli Anna, Mari och 100 vältränade hurtiga gamla människor med hänghud. Det stämde men det var otroligt mycket barn och andra. Hur orkar folk? Men det var värt att gå upp. Kroppen mår verkligen jätte mycket bättre efter detta. 1600m bröst och lite ryggsim. Det lilla som krävs.
Sen försökte vi livrädda men det gick inte bra. Haha.
Vi gjorde ordning oss och gick lungt till spårvagnen. På bussen var Anna så trött att hon nästan somna tror jag.
.
Igår repades det. Det gick ganska bra. Vi borde starta ett aoustiskt band som heter, "Harry the happy hamster and the other campers". Haha älskar hamster.
.
Nu vill min mamma att jag ska kolla gymnasie. Tänkte föröka min tabell med nackdelar och fördelar. Men jag vet inte vad jag ska välja, blir galen. GBMrnegkjnrjgbnrkobmtnbornbotirnbiotrb
Hejdå då......
FIN BILD VA? Gjorde den precis, var tvungen.... vilken kvlitéeeeeee. Har lagt in val nu men inte i rätt ordning vet ju inte vilken som är rätt. Damn!
.
påminnelse till mig själv. Slöjd dräkt klänning grej ritaaaaa!
påminnelse till mig själv. Slöjd dräkt klänning grej ritaaaaa!
påminnelse till mig själv. Slöjd dräkt klänning grej ritaaaaa!
påminnelse till mig själv. Slöjd dräkt klänning grej ritaaaaa!
påminnelse till mig själv. Slöjd dräkt klänning grej ritaaaaa!
påminnelse till mig själv. Slöjd dräkt klänning grej ritaaaaa!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vi är fan bäst min lilla happy hamster Mari! :) Vi och alla tusen till hahah :p Usch att DOM orkar vara lika duktiga som oss :D haha jag somna typ, förlåt men jag var sliten :) thih. Repningen var kul igår :) mihih. Vi är bäst, ingen slår oss....? haha nej ingen gör det :D Puss<3

    2010-01-16 | 14:32:12
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/
  • ellen säger:

    Haha, jag tkr jag också är duktig, upp 07:15 och jobbai 5 fking timmar ;o Vårt akustiska var ju fan bäst! Haha. Ni är så himla bra att ha. Poss

    2010-01-16 | 14:43:20
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Malin säger:

    gud vad duktiga ni är! det får du skriva in på funbeat, haha. jag har blivit medlem där idag. kom på att jag kunde börja simma lite ibland, för det är ju ändå ganska kul. äh, träna är inte min grej. hoppas att gymnasieångesten går över snart så att du kan välja sen. hehe :)<3

    2010-01-16 | 23:20:45
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • emp säger:

    DU ÄR GRYM!<3 jätte bra val!

    snygg bild, om ni behöver en vapendragare till kamparna är jag mer än villig!!

    2010-01-23 | 19:23:23
    Bloggadress: http://littlelibertine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: