MRIMTTSSON

two from the 60's, one that takes place during the 60 's and one that has nothing to do with the 60's

Kategori: allt å alla


Fyra filmer jag sett denna veckan. Med Dustin Hoffman, Colin Firth, Julianne Moore, Heath Ledger, Lily Cole, Jean Seberg och Jean-Paul Belmondo. Jean Seberg är min hårikon typ. Haha. Hennes korta hår är bäst!

Idag blev det en tidig uppstigning eftersom mamma och jag skulle till stan. Jag köpte en min dröm kalender fast i fel färg. Kalender är viktigt tycker jag, man måste gilla den så är ganska petig med det. Tönt. Jag fynda lite saker på åhlens från whyred och bota min önskan efter gröna färger. Ett par gröna tights och en grön tröja. Primaprima!
Nu är jag mätt och belåten från blåbärsungspannkakan vi gjort. Snart har också blåbärsmuffinsen svalnat och är ätbara. Vi kör AliceBerglundsfarmors style med massa bläbär. We like blåbär! All day and all of the night!

Kommentarer

  • ellen säger:

    Då fick du din tjockis ungpannkaka tillslut! Haha. Jaa, hennes korta hår på bilden där, mycket stiligt. Stilfullt u know! Ska jag skaffa Lilly Cole's fluffiga vita hår då eller? ;)<3

    2010-08-06 | 13:55:19
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • e säger:

    aliceblåbärsfarmor <3

    2010-08-08 | 21:12:26

Kommentera inlägget här: